SUNDAY RAMBLING

2018-04-15 / 15:57:00
Hej på er! Söndagen till ära har jag spenderat med att förbereda och göra i ordning ett antal blogginlägg, som kommer upp någon gång under veckan. Detta inlägg får prydas av några bilder på Thea och Missen, som jag fotade i fredags när jag var ledig och passade på att gå ut en sväng och njuta av solen. Missen är så söt när hon ser så arg ut hela tiden. Hon är dock så pass gammal att jag antar att det är hennes standrad ansiktsuttryck, haha. 
 
I dag har jag även hämtat hem min vespa från vinterförvaringen hos fammo och faffas, så nu börjar moppesäsongen igen! 
 
Annars har jag har inte gjort någonting speciellt under helgen, annat än sovit ut efter provveckan, och min förkylning som jag drog på mig passligt under veckan har också börjat släppa.
Så nu är det bara att samla all ork och kämpa genom sista perioden som börjar nu på måndag. Vi har dock temadag från måndag till onsdag, och då ska jag bland annat ta hygienpasset!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback