BACK TO SCHOOL

2018-08-20 / 16:43:04
TOPP - GINATRICOT / BYXOR - GINATRICOT / SKOR - H&M / KOFTA - GINATRICOT 
 
Hej på er! Första veckan tillbaks i skolan är nu avklarad och bakom mig har jag även en hel helg bestående av jobb. Så med andra ord har jag haft fullt upp från första början, och så lär det fortsätta också. Skolan tar upp veckodagarna och jobbet på helgerna. Känner att ordspråket vila får man göra i graven inte kunde passa in bättre på mig just nu, haha.  
Annars har det gått bra hittills, trots att andra året i gymnasiet känns som världens mest onödiga år går det ju framåt, om än i sakta mak. Som tur är finns det ju en hel del roligheter att se framemot som händer under den tiden också, till exempel bilkortet. Bara sex månader kvar nu!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback