SOME MOMENTS ARE GOLD

2018-08-09 / 10:00:00
Kan knappt förstå att det är mindre än en vecka kvar av sommarlovet. Vart försvann 10 veckor sommarlov? I och för sig så vet jag att svaret är, jobb. 
Jag har jobbat största delen av sommaren och under den resterande tiden har jag spenderat tid med min pojkvän och försökt hinna med så många icke-jobb relaterade saker som möjligt. För i början av sommaren lovade jag mig själv att jag skulle försöka hinna med så mycket roligheter som möjligt trots att jag jobbar, och när man har roligt går tiden fort, allt för fort.
 
Jag är ändå glad, glad över att jag lyckades hålla löftet jag gav mig själv och lycklig över att det har varit en alldeles fantastisk sommar! En riktigt sommar, med sol och värme! 
 
Puss och kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback