TUNGEVAAG & RAABAN

2018-08-02 / 18:14:00
Hej på er! I lördags drog jag, Jenna, William och Jacob på en spontanare till Jakobstad för att fira Jeppisdagarna. I och med att det inte var planerat så hade jag inte ens tänkt på att kolla upp vem det var som spelade där i år, så när jag fick reda på att det var Tungevaag & Raaban kunde jag inte vara annat än nöjd med beslutet att dra till Jeppis. 

Vi startade rätt sent från Vörå, så när vi kom fram till Jakobstad gick vi direkt till Friends & Brgrs, som vi hade kommit överrens om redan i bilen, för att äta lite mat så att vi skulle orka hela kvällen, och natten också för den delen. Maten var god, trots att vi stress-åt så att vi skulle hinna se Tungevaag & Raaban, haha. Och det hann vi också, och de var riktigt bra, bäst skulle det förstås ha varit om vi skulle ha stått längst fram så att man skulle ha sett lite bättre, Jenna och jag försökte dock ta oss längre fram så jag antar att det är tanken som räknas. 
 
Annars var resten av kvällen rätt okej den med, har man underhållande vänner lovar jag er att kvällen blir genast mycket roligare, för med härliga människor runtom kring sig spelar ju egentligen ingenting annat så stor roll. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback