VILLA AVSLUTNING 2018

2018-08-27 / 21:55:00
Hej på er! Tiden bara flyger i väg just nu känns det som. Påbörjade tredje veckan tillbaka i skolan i dag, och sommarlovet känns redan som att det ägde rum för en halv evighet sedan, trots att det i själva verket nyss tog slut. Varvar skolan och skolarbetet med jobb och lite, lite fritid där emellan. Och än så länge fungerar det bra.
 
Jag börjar dock känna på mig att vi går mot mörkare tider, kortare dagar och kyligare grader, speciellt musiken jag lyssnar på om dagarna avspeglar mina känslor rätt bra. Alla livliga sommarlåtar är utbytta mot lugnare låtar med lite tyngre budskap. Och med det sagt kan jag än en gång konstatera att jag lever för sommaren! 
 
Och på tal om sommaren, i lördags firade vi, precis som de flesta andra här i Österbotten, villa avslutning. Jag och William firade med tortilla till middag och senare på kvällen drog vi på en spontanare till Pensala på fest. Dock ingen höjdare alls, haha, nej usch en hemmakväll skulle varit mycket roligare. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback