ESPRESSO HOUSE

2018-12-04 / 19:52:41
Hej på er och glad lillajul i efterskott! December är redan här och jag kan meddela att det kommer definitivt bli den stressigaste hittills. Därför har jag försökt få undan så mycket som möjligt i tid.
Jag har jag till exempel redan hunnit flera varv in till Vasa på både vanlig shopping och julshopping.
I lördags, lillajul till all ära, provade jag och mamma på Espresso House, som öppnade sina dörrar här i Vasa i höstas. Vi beställde varsin tomte frapino, som verkligen smakade jul, och varsin fylld croissant, super gott! 
Förutom det är alla julklappar inhandlade, bilskolan har dragit igång, jobbschemat är så fullt det bara kan bli med tanke på att jag också har skolan som tar upp en stor del av min tid och sist men inte minst börjar sista provveckan före jul att närma sig. Det blir spännande att se hur det här ska gå...
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback