IN MADNESS WE TRUST

2018-12-11 / 19:40:12
FAVORITBYXORNA - MADLADY / BRALETTE - LINDEX 
 
Give no fucks, take no orders,
smash the prisons and the borders.
 
Hej på er! Här ser ni två av mina senaste favoritinköp, har till och med camouflage byxorna i mörkgrönt också, fast det har ni redan sett. De är verkligen såå bekväma, och den ända nackdelen, förutom att de är dyra, är att de är otroligt stora i passformen! Jag har vanligtvis S i byxor, men dessa har jag i XXS och de är fortfarande en aning för stora i midjan. Hur är det ens möjligt? 
Braletten däremot satt som en smäck, så inget att klaga på där. 
Annars då? Jaa, livet rullar väl på, känns som att jag stressar genom denna månad som om jag skulle ha betalt för det, haha.
Det börjar ju närma sig jul också, och med det medföljer bland annat en hel del julrelaterade projekt i skolan. När det efterlängtade jullovet väl kommer, lovar jag er att denna tjejen verkligen tänker koppla bort allt som har med skolan att göra! 
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback