BURGERNIGHT WITH MY BABES

2018-02-22 / 16:27:00
Find your tribe, love them hard.
 
I lördags, den 17 februari, hade jag bjudit in tjejerna på mat hemma hos mig för att fira min sjutton årsdag! Det var super härligt att ha alla tjejer samlade under samma tak för en gångs skull, det händer tyvärr allt för sällan. 
 
Tillsammans fixade vi ihop hemlagade burgare, som vi fyllde med bland annat smälltad cheddarost, sallad, gurka, tomat, paprika, bacon och hamburgardressing, och serverade med fries. Det var såå gott! Till efterrätt serverade jag sedan en lime cheescake, som mamma och jag hade gjort dagen innan. Den blev riktigt lyckad den med, syrlig men god! 
 
Både innan, under och efter maten pratade vi i mun på varandra som om vi skulle ha betalt för det, haha! Men älskar att man kan säga precis som det är åt dessa tjejer och att någon alltid förstår och relaterar till det man säger! 
Förutom våra heta diskussioner hann vi även spela lite spel, och trots att det blev lite knasigt där på slutrakan så hade vi sjukt kul i alla fall. Så tack för en fantastisk kväll! 
Puss och kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback