FÖDELSEDAGSPRESENTER

2018-02-25 / 15:27:00
Fina födelsedagskort från både familj, släkt och vänner.
 
Therése Lindgrens andra bok Vem bryr sig?
 
Två ögonskuggspaletter, båda i så fina nudefärger. En från Viva la Diva och en från The Balm.
 
En flaska sparkling wine.
 
Ett supersnyggt och glittrigt shotglas med texten Princess runtom. 
 
Två ansiktsmasker, bamboo och honung
 
Fyra stycken champagneglas från iittala.
 
En elvisp.
 
Choklaad!
 
En väggkalender, som man antingen skriver upp saker vecka för vecka eller månadsvis. Jag valde månadsvis, eftersom jag redan har en kalender som jag använder vecka för vecka och för att jag tycker man har bättre koll på vad som komma skall när man ser hela månaden på en gång.
 
Och sist men inte minst, en ljuslykta.
Jag fick även en hel del pengar, och en fin blombukett av mamma!
 
Tack så mycker allihopa för alla fina födelsedagspresenter! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback