PANCHO VILLA & FIFTY SHADES FREED

2018-02-14 / 22:00:00
11 februari

Alla hjärtans dag till all ära tycker jag att vi kan ta en liten tillbakablick på söndagen, den 11 februari, när jag och William hade vår årsdag! Vi firade våra fyra år tillsammans med att gå ut och äta och sedan på bio. Vi bestämde oss för att testa på en restaurang som varken jag eller William varit på tidigare, så lotten föll på Pancho Villa i Vasa, där smällde vi in varsin hamburgarmåltid!

Mätta och belåtna sökte vi oss senare mot bion, för att se den tredje och sista filmen i Fifty Shades triologin, Fifty Shades Freed. Och som jag har väntat och längtat! Jag läste ut alla tre böcker för drygt två år sedan, så gissa om jag inte har väntat ut filmerna som bara den efter det!! 
Jag funderar på att börja läsa böckerna som skrivits ur Christians perspektiv nu när jag såg att den andra boken av det kom ut i fjol. För jag vill inte att deras historia ska ta sluut!
 
Så med det sagt förstår ni nog att jag tyckte filmen var bra, rekommenderar starkt! Men böckerna är nog bäst!
Puss och kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback