MY BUCKETLIST

2018-01-26 / 11:01:13
D e n i m
Jag har verkligen fastnat för denna typ av bilder på senaste tiden. De är både stilrena och sjukt snygga på samma gång! Så detta är något jag verkligen ska försöka mig på i år, speciellt nu när det håller på att gå mot ljusare tider igen. Då jag äntligen börjar få tillbaks mitt saknade och älskade ljus!
S o l r  o s f ä l t  &  v a l l m o ä n g
Ååh, det vore ju rena drömmen att fotografera på ett solrosfält eller en vallmoäng i solnedgången! Det är något jag verkligen vill göra någon gång här i livet! Fotoentusiasten i mig kommer nog gråta av lycka den dagen jag får kryssa av det på min bucketlista.
S k u g g o r
Att leka med skuggorna som bildas när dagsljuset lyser in i springorna från persiennerna är något jag aldrig riktigt tagit tillvara på. Men nu, nu ska jag banne mig ta tillvara på varje liten solljusstråle som slinker igenom, för ser ni hur sjukt snygga dessa bilder är!
D e t a l j e r
Detaljer, det är det som gör hela bilden! Och ändå har jag aldrig riktigt lagt märke till det just i fotoögonblicket! Utan det är först efteråt jag kommit på att det skulle ha varit snyggt att fota si och så, men så blir det aldrig av. Men det ska det bli ändring på nu, för lite variation är alltid uppfriskande!
S t r ä n d e r
En strand som ligger nedanför en klippa som på bilderna här ovan, är något som jag verkligen vill se med egna ögon någon gång här i livet! För jävlar så häftigt det vore! 
P o r t r ä t t
Det fotar jag ju vanligtvis också, men mer och mera variation på bilderna! Poträtt är nog den kategori inom foto som jag fastnat för mest. Det trodde jag inte när jag började fota, utan det är något som växt fram under åren utan att jag ens tänkt på det.
S n o w b o a r d i n g 
Det var så roligt när vi var till Ruka över helgen i fjol, så att åka snowboard på något lite större ställe än här i Vörå får vara med på bucketlistan i år också! En favorit i repris helt enkelt! 
 
Som ni kanske la märke till så var det mesta fotorelaterat. Men det är ju egentligen helt naturligt också, eftersom min blogg ändå är en fotoblogg. Sedan finns det nog andra saker och mål som jag skulle vilja göra och uppnå någon gång i framtiden, men dessa åtta var några av dem. Hoppas ni fick lite inspiration fredagen till ära!
Kram!
 
Bilderna hittar ni på Pinterest och Weheartit.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback