WINTER WONDERLAND

2018-01-13 / 14:10:08
Hej på er! Nu är första skolveckan för det här året avklarad! Bara halva tiden kvar av ettan i gymnasiet nu, gud vad tiden går snabbt! Och även fast vi hade jullov i två veckor var det så skönt att ta helg igår! 
Åtminstone de två senaste veckorna har det verkligen varit en riktig vargavinter med så mycket snö, minusgrader och både dagar när himmeln varit lika färgstark som en vattenfärgspalett och dagar när det har varit så dimmigt att man bara sett någon meter framför sig. Hoppas det här vädret håller i sig ett tag till, så jag hinner med en fotografering som jag har planerat in nu i januari! 
I dag har jag redigerat lite bilder, rivit tapeter och nu skulle jag behöva läsa lite på hälsolära provet jag har på tisdagen!
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback