LIVET LEKER

2018-07-19 / 19:44:00
Hej på er! För tillfället älskar jag livet mer än någonting annat, sol, sommar och bad i princip varje dag! Älskar denna värmebölja, och det är helt otroligt att det ens kan vara så här varmt och soligt i Finland. 
 
I torsdags förra veckan efter jobbet drog jag, lillasyster och mamma in till Vasa på lite shopping. Så då inhandlade jag en del nya sommarplagg, vilket var välbehövligt eftersom vi inte vanligtvis har så här varma somrar. Vi passade även på att svänga in via Burgerking på en Oreo shake, på hemvägen. Gott!
 
Annars har jag spenderat hela fyra dagar, lördag, söndag, onsdag och i dag, på villan. Vilket har varit så härligt! Och det är så längesedan jag har varit så här brunbränd som jag är nu, älskar att vara solbränd, man känner sig så mycket fräschare då, i alla fall jag!
 
Förutom sol och bad, så råkar vi även ha villan bredvid ett nyöppnat café, så i lördags och söndags gick vi dit och köpte glass. Jag provade på både rocky road och oreoglass, men det svalkade dock inte så mycket utan det var snarare solen som smälte bort halva glassen innan vi ens hade hunnit äta upp allt.
Vi har definitivt spenderat överlägset mest tid i vattnet flytandes på luftmadrasser eller ut i båten, och det har varit så skönt!
I morgon är det tillbaka till verkligheten som gäller för min del, för jag jobbar nämligen hela helgen...
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback