MAXMODANSIN 2018

2018-07-08 / 18:34:00
Hej på er! Nu börjar det vara ett tag sedan sist, igen! Men om jag inte jobbar så är jag antagligen med William eller så är jag ut och på, som de två senaste helgerna. Vilket betyder att bloggen inte blir så flitigt uppdaterad, dock försöker jag föreviga det mesta på bild! Så att jag skall kunna blogga om det inom kort. 
Vi kan börja med förra helgens fredagskväll, som inledde allt festande under dessa två helgerna, då den årliga Maxmodansin ägde rum. Mamma, pappa och lillasyster drog till Piteå på fotbollscup, så det var bara jag och lillebror hemma. Jag jobbade till halv tre, plockade upp William och drog och handlade senare på kvällen och medan William var ut med Thea så slängde jag ihop tacos till middag. Efter maten gjorde vi oss i ordning och satte oss och chillade på terrassen i solen innan vi begav oss mot centrum för att hinna med sista bussen till Maxmodansbana. 

Träffade en hel del folk som jag inte hade sett eller pratat med under hela sommaren, annars var det som det brukar vara på Maxmodansin, kallt men roligt att prata massa skit med härligt folk. I år var det dock inte lika mycket myggor som det brukar vara, så det var definitivt positivt!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback