BLOOM BABY, BLOOM

2018-06-19 / 08:25:15
Hej på er! Första jobbveckan är förbi nu, och jag är redan inne i vecka två. I sommar hade jag turen att få två sommarjobb! Så nu, och ända fram till andra veckan i juli, sommarjobbar jag på ett äldreboende här i kommunen.
Sedan har jag även sommarjobb på S-market här i Vörå, där jag för tillfället endast jobbar någon kväll i veckan och på helgerna, eftersom jag är på äldreboendet på dagarna. Och hittills tycker jag att det har fungerat bra med två jobb på samma gång! Det har dock blivit lite mindre fritid över, men jag har nog hunnit med en hel del för det, vilket jag kan ta upp i ett senare inlägg. 
 
Hela förra veckan var det superfint väder, med både sol och värme, så då då passade jag på att gå ut en sväng med kameran och föreviga dessa vackra blommor. Rosa och grönt, världens härligaste kombination, det bara skriker sommar om det! Nu ska jag snart börja göra mig i ordning till jobbet, så vi hörs!
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback