BLOOM WITH GRACE

2018-06-01 / 14:20:00
En drös med bilder från kamerarullen, från de senaste veckorna. Och som ni kanske ser på bilderna så kom sommaren verkligen på en gång, allt började blomma på en och samma gång. Jag har inte brytt mig om att fota blommor sedan 2012-2013 när jag fick min första kamera, men i år kunde jag inte motstå det! Hela min kamerarulle består i princip av blommor just nu, haha!

Förutom att fota blommor har jag även hunnit med en hel del annat, bland annat en shoppingtur i Vasa med William, spelat minigolf på sista gymnastiklektionen, följt med Emma till Kangas när hon skulle simma, kalasat och ätit lite onyttigt. 
I morgon smäller det! För då får jag äntligen sommarlov!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback