BRIGHT LIKE GLITTER & BUBBLY LIKE CHAMPAGNE

2018-06-07 / 12:37:00
Lyckliga tjejer med hela sommaren framför oss!
 
På lördagskvällen drog jag och tjejerna till Nikitas för att fira att vi äntligen hade fått sommarlov! När vi kom dit hjälptes vi alla åt att duka fram och göra i ordning det sista. Sedan plockade vi tallrikarna fulla med mängder av gott småplock, det bjöds bland annat på kyckling wraps, malaxlimpa med skagenröra, marängdrömmar, melon, grillpinnar med vindruvor och bondost och förstås en hel del dricka. Medan vi åt spelade vi lite spel och bara pratade ikapp, mysigt.
Senare på kvällen drog en del vidare, men jag åkte hem så att jag skulle hinna vara lite med William också. Annars var det en super härlig kväll, med härliga människor!
Puss och kram!
 
(Lite fun facts om gruppbilderna: de fotades på cirka 10 sek, och dirket efter att sista bilden var tagen rusade alla iväg till bussen, haha...Och nu i efterhand märkte jag även att det fattas en av oss på bilderna också..haha)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback