MIDSOMMAREN

2018-06-26 / 18:34:05
Hej på er och glad midsommar i efterhand! Hoppas ni hade en fin midsommarhelg, trots regn och tråkigt väder. Själv har jag inte gjort något märkvärdigt, utan mestadels umgåtts med William, badat lite i bubbelpoolen och i söndags jobbade jag kvällsskifte. I lördags passade jag dock på att gå ut och fotografera några midsommarbilder när regnet äntligen upphörde. 
 
 
Så midsommarhelgen var en lugn helg med andra ord. Däremot så har jag fullspäckat schema de två inkommande helgerna, med flera roliga evenemang på gång. I helg är det bland annat maxmodansin och Klacken party som gäller, och nästa vecka drar vörådagsveckan i gång och med den kommer massa roligheter! Bara tre jobbdagar kvar, innan helgen drar i gång! 
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback