WRECK THIS JOURNAL, THE FIRST PAGES

2018-03-24 / 12:17:00
Pärmbilden fick ett liknande utseende som min första Wreck this Journal, men med uppdaterade bilder och ihop satt med lite mera eftertanke än den första.
Baksidan av pärmbilden fick även den täckas av härliga inspirationsbilder från pinterest. Det är något med bildkollage som gör att jag fastnat något så otroligt för dem. Jag vet inte om det är ihop knåpandet av dem eller själva slutresultatet som är så lockande. 
 
Dessa två sidor valde jag att dekorera med mina egna instagram bilder från sommaren 2017. Kan ni se vad det står skrivet i varningsrutan om ni endast läser de inringade bokstäverna? 
 
Instruktionssidan och sidonummersidan valde jag att måla istället för att använda mig av bilder. De två sidorna bredvid är dock inte klara, faktum är att de är fortfarande helt orörda. Så jag måste komma på ett tema eller ett motiv till dem också.
 
Crack the spine sidan är fortfarande på gång, så den är långt ifrån klar men jag tror ni ser vart åt det är på väg. 
 
Hej på er! Minns ni när jag publicerade det här (länk) inlägget i juni förra året, och berättade att jag hade skaffat en ny Wreck this Journal. Jaa, jag måste erkänna att den är i princip helt oförändrad sedan jag visade den för er sist. Det har helt enkelt bara inte blivit av, för jag är väldigt noggrann när jag väl börjar så en sida kan ta upp till två timmar för mig att göra. Och det är synd för jag älskar att göra sånt här...
Men, nu har jag äntligen gjort någonting åt de första sidorna i boken. Sida nummer två (sista bilden i detta inlägg) är fortfarande in progress men jag tänkte att ni kanske ville se den ändå, så får ni något att jämföra med sedan när jag visar er slutresultatet. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback