IPHONE 7

2018-05-21 / 16:41:00
Hej på er! I onsdags fick jag äntligen hem min nya telefon! Efter cirka fyra år med min trogna iPhone 5s kände jag att det började bli dags att uppgradera till en nyare modell. Och valet föll på en iPhone 7, med 32 GB
Den främsta orsaken till att jag valde att köpa en ny mobil var telefonkamerans blixtfunktion. Blixten på 5s:en la av redan efter att jag bara hade haft den i ett halvår, så jag har varit utan både blixt och ficklampa på mobilen ända sedan dess. Och för en person som har fotografering som hobby kan jag lova er att det är rena mardrömmen, speciellt vintertid, så nu kända jag att tiden var inne och att jag hade dragit ut på tiden så länge som jag bara kunde.
Förutom blixten så började även minnet var fullt på den gamla och till sist började den leva ett eget liv...meen jag är så nöjd med den nya!
Hoppas blixten fungerar läänge på den här!
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback