THE PLACE TO BE

2018-05-02 / 12:10:00
Fredagskvällen i ett nötskal: hälsa på renarna uppe i backen och filmmys med chips och dipp.
 
Lite muligt och grått väder på lördagen, men backarna var i toppskick!
 
Det finns ingen godare varm choklad än den i Ruka! Jag vet inte om det är förhållande man dricker den i som gör det eller om det bara är själva chokladen som är jävligt god? Senare på lördagseftermiddagen tittade vi på tävlingen Ski or Die, vilket levde upp till sitt namn rätt så ordentligt...
 
Två trötta typer efter en heldag i backen. Här ser ni också lammet jag pratade om i förra inlägget, såå gulligt!
 
Ski Bistro, bästa fikastället!
 
Här har ni en recap av telefonbilder från hela helgen i Ruka. Jag lovar er, detta är sista inlägget om Ruka, för nu tycker jag vi börjar ta in våren här på bloggen, haha! Jag skall försöka hinna göra i ordning så många inlägg som möjligt nu i helg så att jag hinner ikapp nutid. För det finns massor av saker jag vill visa er, så håll utkik!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback