A STAR IS BORN

2018-11-09 / 12:13:00
Hej på er! Höstlovet är sedan länge förbi och desamma gäller provveckan, så på måndag börjar en ny period, sista perioden före jul. Trots att jag inte har bloggat sedan höstlovet så har ni ändå inte missat så mycket, för jag har knappt gjort någonting. 
Men det lilla jag har gjort så är att jag har varit på bio tillsammans med tjejerna, förra fredagen. Innan vi satte oss i biosalen for vi till Amarillo, där några åt och resten drack bara varsin mojito.
Vi såg den omtalade filmen A Star is Born, och jag rekommenderar verkligen den! Låtarna i filmen får en verkligen att rysa, och själva filmen i sig berättar en så otroligt vacker historia.
Vi alla hade rätt höga förväntningar på filmen eftersom den är så pass omtalad som den är, men jag tror jag talar för alla när jag säger att den levde definitivt upp till förväntningarna. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback