BLACK WEEK

2018-11-20 / 12:25:42
Hej på er! Dagarna flyter sakta förbi och för tillfället sitter jag i skolan och försöker få dagen att gå. Har ännu en lektion kvar efter denna håltimme så laddar batterierna med lite musik. Musik är fan det jag lever för just nu, för vissa låttexter kan verkligen sätta ord på vad man känner. 
Annars händer det inte så mycket spännande i mitt liv just nu, utan skola på vardagarna och jobb på helgerna är det som gäller.
Det mest spännade i mitt liv just nu är väl att jag i samband med black week, som pågår denna vecka i de flesta butikerna, passade på att klickade hem två reaplagg som föll mig i smaken. En julfestklänning är även beställd, så den väntar jag med spänning på att den skall trilla ner i postlådan. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback