EN FOTOGRAFERING I JULI

2018-10-07 / 17:08:48
Hej på er! Nu får jag äntligen visa er det här lilla projektet som ägde rum i början av juli, men som har varit hemligt ända sedan dess. Det är nämligen så att i fredags, den 5 oktober, hade fammo och faffa 50-årig bröllopsdag. Och som present föreslog faster att jag skulle fotografera ett gruppfoto på mig och mina syskon och kusinerna, som vi sedan skulle ge i present, i form av en tavla. 
Och jag måste säga att det var hundra gånger svårare än vad jag trott, svårast var det nog att försöka var nöjd trots att resultatet inte riktigt levde upp till förväntningarna. Synd också att solen hann gå i moln, så det blev ingen solnedgång att fotografera i som vi hade planerat, meen rätt underhållande bilder blev det ändå, haha. Fammo och faffa var nöjd i alla fall, och det är väl huvudsaken. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback