GAMBÄMARK

2018-10-18 / 11:11:46
Hej på er! Här kommer en drös med bilder från den gångna veckan. Som jag nämnde tidigare så var jag och familjen på musikalen Gambämark i fredags. Och den levde verkligen upp till förväntningarna, och de var höga ska jag säga er, med tanke på allt gott jag hört om musikalen och med tanke på hur mycket annat som pojkarna lyckats med tidigare. 
I lördags blev det en sväng till Sundom också, på lokalfest. Men förutom det så har jag inte gjort så mycket annat än gått i skolan och sett på när sommaren hastigt har ersatts av hösten. Synd bara att höstens färggranna färger sällan varar länge, utan snabbt ersätts av nästan helt gråa vyer. Och det om något är deprimerande...Men nu ska jag njuta av höstlovet i några timmar till innan jag drar till jobbet! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback