WEEKEND VIBES

2018-10-16 / 18:31:00
Nu är verkligen hösten här! Och det är även höstlovet, och tre dagar ledigt från skolan klagar man verkligen inte över. Jag ska dock jobba lite under höstlovet, så helt ledig är jag inte. Men jag skall nog försöka hinna med att göra sånt jag inte annars brukar hinna med också. 
 
Jag skulle bland annat väldigt gärna vilja hinna ut ett varv till med kameran innan alla löv har hunnit bli bruna och tråkiga. Sedan ska jag nog försöka hinna läsa lite på min bok också, som jag läser i samband med modersmålskursen.
Och på fredagen tror jag att det var sagt att vi skulle åka in till Vasa en sväng, jag och familjen. Jag borde dock hålla hårt i mina pengar i och med att jag sparar till bilkortet så får se hur det går, haha. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback