NIKE DUNJACKA

2018-09-22 / 15:05:00
Jackan hittar ni här.
 
Nu har jag äntligen köpt mig en ny höst- och vårjacka! När den gamla blev för liten för flera år sedan har jag varken orkat eller brytt mig om att skaffa en ny. Utan när det har blivit kallt och kyligt om höstarna har jag hoppat över höstjackan och dragit på mig vinterjackan med detsamma. Och nu börjar tyvärr min vinterjacka vara urtvättad och sliten också.
För egentligen var det en ny vinterjacka jag var på jakt efter, i lördags när vi var i Vasa, men de hade inte kommit in i butik då ännu, så det blev en ny höst- och vårjacka i stället. Inte en jacka heller, utan två i ett. För den går nämligen att använda båda vägarna, så när man drar den ut och in kommer den svarta sidan fram och när man drar tillbaka den kommer den vita sidan fram, snacka om en praktisk jacka! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback