NYTT TILL HÖSTEN

2018-09-11 / 17:33:52
Hej på er! För snart två veckor sedan klickade jag hem lite nytt i klädväg till hösten. Det blev tre stickade tröjor, två huppare och en långärmad crop top, allt från H&M. Enkelt men snyggt!
Tycker det är såå svårt att köpa stickade tröjor, en del hittar jag inte någon jag fastnar för eller så finns de inte i min storlek...så när dessa tre fanns i min storlek var jag snabb med att genast beställa hem dem. Brukar vanligtvis inte ha så färggranna kläder så lite färg i garderoben skadar verkligen inte.
För jag är definitivt den typen som går runt med en huppare och svarta Alex byxor från gina tricot nästan dagligen, haha. Det finns inget bättre än huppare! 
Kram!



Åååh, så snyggt! Älskar färgerna på de översta :)

Svar: Jaa, visst är de inte härliga!! Och tack så mycket! :D
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback