VÅR I LUFTEN

2019-04-01 / 19:07:46
JEANSJACKA, TOP & BYXOR - GINA TRICOT 
 
Hej på er! Det är ett bra tag sedan sist, så kanske det börjar vara på tiden med en liten uppdatering kring vad som händer och sker i mitt liv nuförtiden. Jag har börjat jobba igen, dock på samma ställe som sist så inget nytt egentligen.
 
Sedan har jag även min allra första studentskrivning avklarad, hälsokunskap skrev jag nu i vår, så till hösten väntar finska, engelska och psykologi. Provveckan drar igång denna vecka, så där passligt veckan efter skrivningarna, suck. Det känns dock som att hela mars har bestått av provveckor, för vi har ständigt haft presentationer och inlämningsuppgifter på schemat. 
 
Men, något väldigt positivt däremot, JAG DRAR TILL BERLIN OM TVÅ VECKOR!! Är så otroligt taggad på den resan så ni anar inte!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback