SKOLSTART & TILLBAKA TILL VARDAGEN

2019-08-14 / 15:09:34
Hej på er! Skolan drog i gång tidigare i dag, så nu påbörjar jag äntligen mitt tredje och sista år i gymnasiet. Kan ärligt säga att det skall bli så skönt när allt är över och jag väl står där med den vita mössan! För gymnasiet har enligt mig inte varit annat än blod, svett och tårar.
Och i och med att jag redan gått två år där, har en studentskrivning bakom mig och en hel del erfarenhet av allt skolarbete som kommer med gymnasielivet, vet jag att det här sista året kommer bli såå tungt. 
 
Över till något lite mer positivt nu då. För att samla lite krafter inför skolstarten har jag hunnit gå på café ett par gånger, ha några helt lediga dagar, shoppat med syster och bara försökt vila upp mig. Välbehövligt kan jag säga!
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback