A SISTER IS BOTH YOUR MIRROR & YOUR OPPOSITE

2019-01-05 / 15:19:00
Min lillasyster, som inte är så liten längre, ville att jag skulle fota några bilder på henne förra veckan. Så vi passade på så länge solen ännu var uppe, för det händer rätt sällan den här tiden på året, tyvärr. På sig har hon föresten byxorna från Madlady, som jag köpte i julklapp till henne. 
 
När jag bläddrade i bloggarkivet hittade jag ett inlägg (här) från en liknande fotografering som jag och Emma gjorde i januari 2016, så det börjar vara ett tag sedan. Men framför allt, ser ni hur mycket Emma har växt!? I mina ögon är hon fortfarande tio år och kommer alltid att vara, haha. 
Kram! 



Vilka underbara bilder, så vackra!

Svar: Tack så mycket! 😍
Jenny Granfors

Johanna


Åh så fina byxor. Har länge velat köpa sånna men e rätt lång. Hur e dom i längden? Tror du dom passar en som är 174? ❤️

Svar: Ja, visst är de inte sjukt snygga!😍 Jag skulle säga att de är rätt "normala" i längden, däremot har i alla fall jag problem med att de är rätt stora i midjan. Jag har vanligtvis S i byxor och är 164 cm lång, men var tvungen att ta XXS i dessa pga. de är så stora i midjan på mig, dock passar XXS på lillasyster också och hon är nog mindre än mig. Det är knepigt det där med att köpa byxor, haha. 💕
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback