MIDSOMMAR & KLACKEN PARTY

2019-07-04 / 09:51:07
Midsommaren 2019.
 
Det börjar vara ett tag sedan ni såg något från min vardag här på bloggen. Så nu tänkte jag att vi snabbt skall blicka tillbaka på några gångna sommardagar.
 
Vi börjar med midsommarhelgen, som egentligen inte firades på de huvudsakliga midsommardagarna. Utan det var första på söndagskvällen, när jag och William grillade och åt gott tillsammans med Jenna och Jacob som man kan säga att vi faktiskt firade midsommaren! 
 
Sushi på Magokoro och nyinköpet, Peak Performance hoodien.
 
Jag har, som vanligt får man väl nästan säga, hunnit vara till Vasa ett flertal gånger på små ärenden. Dagen jag, Emma och William bestämde oss för att käka sushi till middag var vi ut på en liten shoppingrunda, på Emmas begäran. 
 
Klacken party 2019.
 
Den årliga sommartraditionen, Klacken partyt i Lillby, ägde rum i lördags. Och i år uppträde artister som Vörjeans, Kevin Boine och Vigiland med flera. En lyckad kväll!
 
Och jag är så glad över att vi valde att inte ta bussen varken dit eller hem, för bekymmer som störande personer och risken att du kanske blir tvungen att stå på hemvägen försvann helt i och med att vi tog egen bil istället. 
 
Utsiktornet i Karika och Nabben på pizza.
 
I söndags hade jag och William nästan lite utav en friluftsdag, för han ville nämligen visa mig utsiktstornet i Karika, som han tidigare hade varit till från skolan.
Efter det bestämde vi oss för att dra till Nabben på varsin pizza, godaste pizzan på länge! 
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback