TROPICAL VIBES

2019-07-30 / 11:40:27
Hej på er! Det har varit sommar på riktigt de två senaste veckorna, men nu är vi tillbaka på de stadiga 15 graderna igen. Det var härligt så länge det varade i alla fall. Så vad har jag gjort i värmen, förutom jobbat då, jo jag har vistats på villan såklart! 

För när termometern visar över plus 40 grader utomhus, då finns det inga ursäkter för att inte dra ut till villan. Så på mina få lediga dagar har jag passat på att sola, bada, äta glass, vara ut med båten och bara ligga ute på bryggan och njuta av sommaren.
 
Måste också passa på och skryta lite och säga att jag är så jäkla nöjd över att jag valde att göra min tatuering i våras, för det är så snyggt nu när man är solbränd!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback