TIME IS RUNNING BY

2019-06-13 / 12:13:03
Hej på er! Vi är redan inne på andra veckan av sommarlovet och här ser ni vad jag har hunnit med hittills. På skolavslutningslördagen åt William och jag middag ute, på Pancho Villa. Det blev varsin hamburgartallrik!

På min första riktiga lediga dag, som dessutom råkade vara en fredag, drog jag och Emma ut till villan, innan åskvädret anlände. Vi låg och stekte i solen ute på bryggan ett bra tag innan mörka moln började torna upp sig, då blev det bråttom med att hinna ta ett dopp innan vi packade ihop och började söka oss hemåt.
 
Lördagen började tidigt, med jobb från klockan 06:00 till 14:00, efter det drog jag och William till Vasa, närmare bestämt Zip Adventure Park. Det var en rolig och spännande upplevelse, men ack så tungt och svettigt det var mellan varven. Resten av kvällens händelser var däremot allt annat än trevliga...
 
Söndagen blev en lugn dag, det ända vi åstadkom den dagen var en sväng till Hällnäs på årets första bollglass. Det var dock inget glassväder precis, för det blåste både kraftigt och kallt. 
 
Den sista bilden är från i gårkväll, när jag och William besökte Kimo bruk. För mig var det första gången jag vistades på detta ställe. Och eftersom jag har en fotografering där nästa vecka, kände jag att jag ville ta en titt i förhand, för att se vad jag har att jobba med.
Men nu skall jag återgå till packningen, för i morgon flyger jag till Oslo över helgen! 
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback