LÖRDAGSKAFFE

2019-05-13 / 15:59:00
Hej på er! Det känns som att månaderna bara rusar i väg, och vi är redan inne i majmånad, vilket också innebär att vi börjar så småningom vara på slutrakan när det kommer till skolan. Sedan jag kom hem från Berlin har jag hunnit med en del roligheter också, som ni tyvärr inte fått någon uppdatering om på bloggen.
 
Men jag kan kort berätta att jag har bland annat firat min pojkvän som fyllt arton år och med det kommer även en hel del kvällar som bara bestått av bilkörande, firat vappen och första maj, bowlat med härligt sällskap, shoppat på IKEA i Tammerfors och varit på en ännu en spontan barrunda, sedan har jag också lyckats klämma in flera jobbskift. 
 
I helg råkade jag faktiskt bara jobba söndagsskift, så på lördagen drog jag och William till Vasa för att jag skulle ha några småsaker till skolavslutningen. Vi tog samtidigt tillfället i akt och fikade på Espresso House, gott men överdrivet dyrt! 
 
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback