FÖDELSEDAGSFIRANDE

2021-02-10 / 15:24:00
 Studier, promenader i solskenet, jobb, födelsedagsfirande och lite fotograferande, så har februari sett ut hittills. Alla kurser går ju fortfarande på distans, vilket ger en möjlighet att planera in studierna i vardagen på tider som passar en själv bäst. Det är många som inte är så förtjusta i distansstudierna, men jag måste ändå säga att för mig gör det faktiskt inte så mycket. Jag slipper pendla till Vasa, och man slipper göra en massa "onödigt" och extra insatt i kurserna, vilket jag stört gillar. 
 
I lördags firade jag och brudarna My och mig, som fyller nu i februari. Hemma hos My bjöds det på en hel buffé av godsaker som vanligt. Väldigt lyckat måste jag säga! Den inkommande helgen är också fullspäckad med födelsedagsfirande. 😍
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback