ÅRET 2021

2021-12-31 / 18:10:00
Beskriv året med tre ord
Livfullt trots corona.
 
Årets bästa bild?
 Årets bästa bild är nog utan tvekan den här! 
 
Vart reste du?
Svaret på den här frågan förblir nog fortfarande; ingenstans. Men om vi ska sänka ribban lite så har jag faktiskt varit ner till Åbo två varv, ena gången på Glöggrundan och andra gången på nyårskryssning. I mars var vi till Vuokatti över en dag. Och just ja, i somras spenderade vi ju faktiskt en vecka på Åland också. 
Åland 2021
 
Vad såg du mest fram emot?
Egentligen bara att kunna leva ett någorlunda normalt liv trots coronapandemin. Förutom det så såg jag mest framemot Rock-off veckan, semesterveckorna och sommaren överlag som alltid. 
Sommaren kommer nog för alltid vara min favorit, för med den kommer så mycket roligheter, så som midsommarfirande, villavistelser, båtturer, sena sommarnätter, utflykter och tusentals andra påhitt.
Sommaren 2021
 
Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort massor, men några saker är till exempel att jag förlovade mig, fotograferade mitt första bröllop, styrde upp en förlovningsfest, var på Rock-off, deltog i ett flertal studieevenemang, klippte mig korthårig och investerade i en ny kamera.
 
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
11 juni - dagen vi förlovade oss.
 
Vilka låtar kommer att påminna dig om 2021?
 Definitivt dessa två!!
 
Det här åstadkom jag under 2021!
Egentligen så har jag ju räknat upp de mesta som jag gjort i år, men det som jag inte nämnt ännu är att jag gjorde en tredje tatuering och så har jag ju fått göra ett flertal beställningsfotograferingar. Överlag tycker jag att jag har uppfyllt mina planer för det här året rätt så bra. En utav dessa planer minns jag var att bli bättre på att ta fram kameran privat, och det tycker jag definitivt att jag lyckats med, jämfört med förra året. 
Två favoritbilder från två beställningsfotograferingar och en personligfavorit från året som gått.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Usch den här frågan börjar bli rätt tröttsam, då svaret i princip blir detsamma varje år. Det jag tänker göra annorlunda nästa år är nog att slopa den här frågan tror jag, haha. 
 
Planer för 2022?
  • Rock-off på Åland
  • Påbörja mitt kandi-skrivande (öh vart tog tiden vägen!?)
  • Investera i en ny dator för bildbehandling
  • Göra en till tatuering
  • Hitta en praktikplats
  • Skaffa en till katt
  • Fotografera massor
...och där tog planerna slut, resten får tiden utvisa.
 
Mina topp 9 på instagram året 2021.
 
GOTT NYTT ÅR 2022! ❣


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback