Vintage camera

2023-09-03 / 12:07:00
Alltså ser ni vad jag fyndade på Juthbacka marknaden!? Okej, den fungerar inte men det gör den inte mindre charmig att ha som prydnad i vitrinskåpet. Har länge tänkt att jag skulle vilja börja samla på dessa skönheter, men inte hittat någon till ett rimligt pris att inleda samlandet med. Men nu när vi var på Juthbacka marknaden så snubblade jag över den här, för endast 10€, så då slog jag till. Den var lite trasig när jag köpte den, men det var inget som inte lite lim och tålamod kunde åtgärda.
 
Får se om det blir en tradition att köpa en varje år på Juthbacka marknaden. För när jag hade köpt denna så såg jag ingenting annat än olika modeller och prisklasser av dessa antikviteter. 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback