ON THE COUNTRYSIDE

2017-08-05 / 15:25:00
Mamma, pappa och Emma drog till Umeå på fotbollsfestival förra torsdagen. Jag jobbade ännu på torsdagen och fredagen, så därför lämnade jag hemma. Lillebror lämnade också här hemma, för vi är nu båda inte så intresserad av fotboll. På torsdagskvällen for jag och William på en cykeltur med Thea. Jag har inte haft fram cykeln någon annan tid på året än på Vörådagarna, så gissa om det var ovant att sätta sig på cykeln! 
 
Påvägen hem vek vi in på en åker för att hälsa på fåren som betade där. Både Thea och fåren var lika nyfikna på varandra. Fåren var inte helst lite rädda för Thea, utan det var nästan fem före att de skulle hoppa över stängslet bara för att slippa lite närmare. 
På fredagen, min sista jobbdag på S-market, fick jag och Ted välja valfri glass och gå ut och sätta oss i solen om vi ville, medan vi väntade på en leverans.
 
Fredagens stormgott, som jag och Jim kokade ihop. Chicken nuggets, pommes frites och bearnaise sås! Sedan åt vi lite mer onyttigheter på kvällskvisten!
 
Lördagens våffelfrukost, som ni förhoppningsvis redan sett i ett tidigare inlägg! Om inte så kan ni kika på det inlägget här (länk). Lyxigt med våfflor på en lördagsmorgon medan vädret visar sig från sin bästa sida, en bra start på dagen! 
 
Från lördagens cykeltur med William och Thea. 
 
Smoothie, det var det längesedan jag åt/drack sist! Så i lördags drog vi till butiken och köpte de få ingredienserna vi behövde, bland annat frysta bär och vaniljyoghurt. Mumss, det är synd att vi gör smoothies så sällan!
På söndagen bjöd mormor och morfar på mat vid Tesses Café, och jag tog en Hamburgare i Ficka. Smarrigt!
 
I onsdags drog jag, mamma, Emma och Jim till Vasa på lite shopping. Jag ska visa er vad jag köpte i ett senare inlägg, men ni ser ju redan här att det blev en hel del från H&M. Och som pricken över iet, en liten solnedgångsbild från i torsdags. Härligt!

Sådär, de var den veckan de! Fyfan, nu är det bara en vecka kvar innan skolan drar igång igen! Hur i helvete kunde tio veckor gå sådär snabbt!?



många fina bilder :)

Svar: Tack! :D
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback