IPHONE 8 FRÅN SWAPPIE

2021-02-20 / 14:26:43
Förra helgen, alltså helgen vi var i Kalliojärvi, lyckades jag spräcka skärmen på mobilen. Jag blev så arg att jag i ilskan beställde en ny, en iPhone 8, från Swappie.
 
I stundens hetta tänkte jag inte så mycket utan jag hade för mig att jag sett folk köpa förmånliga (?!) mobiler där och att de varit nöjda med dem så jag tänkte varför inte. Och det blev ju bästa bra! Jag är supernöjd med den. Mobilen var så gott som i nyskick och jag betalde under 300 euro för den. Rekommenderar starkt!
 
Jag hade en iPhone 7 från tidigare och jag var väldigt nöjd med storleken på den så valde iPhone 8 för att den i princip är likadan som sjuan, men med glas på baksidan och en nyare modell förstås. Uppdaterade även från 32 GB till 64 GB. 
 
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback