SENASTE INKÖPEN

2021-03-10 / 13:41:00
Det har blivit en del större inköp nu i februari-mars. Och telefonen (länk här) har jag ju redan visat så nu tänkte jag visa er lite bilder på både vår nya tv men också den nya investeringen i sovrummet.
 
Jag har under ett bra tag haft stora problem med att få alla mina kläder att rymmas någonstans, så för drygt en och en halv vecka sedan slog jag slag i saken och klickade hem dessa två skåp från IKEA. Och trots att skåpet var rymligt, fick jag endast plats med mina stickade tröjor, vilket kanske inte är så lite det heller. En spegel eller tavla av något slag fattas fortfarande ovanpå skåpet, men annars är jag väldigt nöjd! Skåpet heter Lixhult och hittas som sagt på IKEA. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback