LAST DAY IN BAHIA FELIZ

2019-11-29 / 10:25:00
Hej på er! Det sista ni kommer att få se från Bahia Feliz resan, är det här inlägget. Och om ni mot förmodan inte skulle ha läst tidigare inlägg, så hittar ni dem här, här, här och här
 
På måndagen bestämde vi oss för att göra ett besök i vattenparken Aqualand, som är beläget i Maspalomas. Jag har tyvärr inga bilder därifrån, eftersom kameran fick lämna kvar på hotellet. Det var dock sjukt kul, i hela tre timmar roade vi oss i alla möjliga vattenbanor och rutschkanor. 
 
Sista hela dagen, alltså tisdagen, spenderade vi nere på områdets egna strand. Den var dock väldigt liten, men som tur var så var det inte så mycket människor där. Vid det här laget började vi dock kännas oss en aning färdig-grillade, så vi stannade inte så länge.  
 
När det blev dags för resans sista middagen, bestämde vi oss för att köra en favorit i repris. Så vi åt på pizzerian La Plaza ännu en sista gång. Godaste pizzan jag någonsin ätit!
Måste även poängtera hur jäkla fräsch jag kände mig de sista dagarna, med solbrända hy och solblekt hår. Synd bara att brännan nästan bleknade bort med desamma när jag kom hem till Finland igen. 
 
Avslutade resan på bästa tänkbara sätt, med ett stort leende på läpparna och med bäst vännen vid min sida. 
 
UNTIL NEXT TIME! 🌴


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback